Način sprejema in prevzema

Osebno v trgovini (v delovnem času trgovine) ali pošljite po pošti na naš naslov. Vsebino pošiljke ustrezno zaščitite. Za uspešnejše in učinkovitejše opravljanje popravil Vas prosimo za čim bolj točen opis napake, pri uveljavljanju garancijskih popravil prosimo tudi, da imate s seboj ustrezna dokazila.

Garancijska popravila

V garancijskem roku servisiramo foto opremo znamk Nikon, Panasonic, Tamron, Sigma, Tokina, Pentax in Ricoh. Za uveljavljanje garancije je potrebno priložiti račun prodajalca in ustrezen garancijski list.

Če se pri pregledu izkaže, da je vzrok nedelovanja nepravilno rokovanje s strani uporabnika, je potrebno stroške popravila plačati (npr.: oksidacija, udarec, padec …).

Izvengarancijska popravila

Poleg znamk, ki jih servisiramo garancijo, opravljamo tudi popravila foto opreme drugih znamk (npr. Canon, Sony), ki niso več v garanciji oz. je že na prvi pogled vidno, da garancija na pooblaščenem servisu ne bo upoštevana.

V tem primeru pred izvedbo popravila opravimo natančen pregled ter ocenimo stroške popravila. Ta postopek imenujemo ocena in je v primeru, da se ne odločite za popravilo, plačljiv, in sicer:

  • 14 € za SLR, DSLR in brezzrcalne fotoaparate, objektive, drone in gimbale
  • 9,5 € za digitalne in analogne kompaktne fotoaparate in KIT objektive
  • 9,5 € za vse kar ni zgoraj navedeno (npr. diaprojektor, bliskavica ...)
  • 7 € za pregled in prilagoditev menijev

O predvidenih stroških popravila vas obvestimo preko SMS sporočila ali elektronske pošte in počakamo na vašo potrditev oz. zavrnitev popravila.

Komunikacija

Osnovna komunikacija poteka preko SMS obvestil in elektronske pošte. Na voljo je tudi vpogled v status popravila preko spletne strani servis.besenicar.si (vtipkati je potrebno številko delovnega naloga in številko PIN ali pa samo serijsko številko foto opreme).

Telefon (med 8. in 16. uro): 01 2800 800

E-pošta: servis@besenicar.si

Dodano v seznam želja
izdelek je dodan za primerjavo